.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه استاندار مازندران در حمایت از مواضع رییس جمهور
حضور عزتمندانه رییس محترم جمهوري اسلامي ايران در اجلاس ضد نژاد پرستي در ژنو، علي رغم تلاش هاي سازمان یافته رژيم صهيونيستي ومتحدانش براي اخلال در برنامه...
بیانیه استاندار مازندران در حمایت از مواضع رییس جمهور

حضور عزتمندانه رییس محترم جمهوري اسلامي ايران در اجلاس ضد نژاد پرستي در ژنو، علي رغم تلاش هاي سازمان یافته رژيم صهيونيستي ومتحدانش براي اخلال در برنامه، با اقتدارجناب آقای دکتراحمدی نژاد و تحسين حاضران در اين نشست به پيروزي ديگري براي ايران اسلامي در صحنه جهاني مبدل گرديد.
سخنراني هوشمندانه رييس جمهور در اجلاس دوربان ۲ که با اعلام صريح و روشن مواضع خود ستايش جهاني را برانگيخت وبا استقبال عموم ملت‌های آزاده جهان همراه بود بر موفقيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در دنيا افزودو نشان داد دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران تحت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب علی رغم تمامی کارشکنی های آشکار وپنهان دشمنان از مواضع ضدنژادپرستي خود عقب نشيني نكرده وبنابراین تا نابودي كامل این پدیده ناصواب در جهان، به مبارزه خود ادامه خواهد داد .
ديپلماسي انقلاب و جمهوري اسلامي بر اساس شجاعت،استكبارستيزي و عدالت‌خواهي است که با تلاش دولت و ساير مسئولان كشور طي چند سال اخير این مواضع انقلابي و روشنفكرانه در سطح جهان عیان گردیده است وبایدگفت برخورد ناشایست وخارج از عرف دیپلماسی برخی حامیان این رژیم نامشروع نیز نشان دهنده رويكرد درست دولت و عملكرد صحيح دکتر احمدي‌نژاد در مبارزه با نژاد پرستان است.
باعنایت به فرمايشات مقام معظم رهبري در تجليل از شجاعت جناب آقای دکتر احمدي‌نژاد وحاكمیت گفتمان امام خميني (ره) بر اين دولت باید گفت: حضور در اينچنين اجلاسي نشانه اوج شجاعت وجسارت است،بگونه ای که رئيس‌جمهور عدالتخواه كشورمان در بطن اروپا، غرب غارتگر را به حمایت مستضعفان و پابرهنگان ، محاكمه كرد.
سخنراني جناب آقای دکتر احمدي نژاد در اين اجلاس که اصلي ترين و خشن ترين نژادپرست جهان را رژيم صهيونيستي معرفي کرد وآنجا که می گوید صهيونيست ها به بهانه هولوکاست يک کشور مسلمان را اشغال کردند و نيم قرن مشغول جنايت و آدم کشي در اين کشور هستند و اين چيزي است که ملت هاي جهان آن را بر نمي تابند ، موجب آشفتگي صهيونيست‌ها وهم پیمانانش شد.
ناتواني و شكست استكبارجهاني دراين ماجراکاملا مشهودبودوتشويق‌هاوحمايت‌ها ازسخنان جناب آقای دکتراحمدي‌نژاد آغاز فصل نويني براي گرايش مستضعفان و پابرهنگان به سوي اسلام ناب‌ محمدي(ص) است .
ملت ايران ملتي است كه همواره سربلند و عزيز بوده است و مردم شریف وقدردان مان ، همواره از مواضع رهبر معظم انقلاب ورئيس جمهورمکتبی شان كه از عزت ایرانیان با شجاعت كامل و قاطعانه در مجامع بين‌المللي دفاع می کند حمایت می نمایندو آمادگي مقابله با مانع‌تراشي‌هاي قدرت‌هاي زورگو در اين ميدان را نیزدارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.